Myyntiehdot

Silmäterveys.fi

TOIMITUSEHDOT

Tuotteiden toimitus tapahtuu valitsemaanne PostNordin noutopisteeseen manner-Suomessa. PostNordin noutopisteitä on Suomessa jo noin 2 400 ja ne sijaitsevat muun muassa K-Marketien, S-Marketien, R-kioskien ja Lidlien yhteydessä. 

Toimituskuluja ei peritä yli 100€ ostoksista. Alle 100€ ostoksista toimituskulut ovat 9,90€ kaikkialle manner-Suomeen.

Tilauksen käsittelyaika on maksimissaan kaksi viikkoa.

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Lisää tilattavat tuotteet ostoskoriin, jota pääset tarkastelemaan sivun oikeasta yläreunasta. Ostoskorissa valitse sopiva toimitustapa ja syötä osoitetiedot, jonka jälkeen pääset maksamaan tilauksesi verkkopankissa, luottokortilla tai valita maksutavaksi laskun/tilin. Toimitamme tilauksia vain manner-Suomeen.

MAKSUTAVAT

Silmäterveys.fi verkkokaupassa ostaminen on helppoa ja turvallista.

Tuotteiden maksaminen on mahdollista verkkopankissa (Nordea, OP, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-pankki, Aktia POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki). mobiilimaksuna, luottokortilla (Visa, Mastercard, American Express) tai laskulla/osamaksulla.

Tietoa laskusta/osamaksusta

Lasku ja osamaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa.

Kassalla on valittavana erilaisia lasku/osamaksu tapoja.

Walley maskutavalla käytössäsi on Walley Lasku, Walley Erämaksu ja Walley ”Maksa omaan tahtiin”-tili. Maksutavan käyttö edellyttää luottopäätöksen tekemistä ja tätä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Walley on Norion Bank AB:n tavaramerkki, joten saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa muun ohella myös mahdollinen historiasi Norion Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä sen syytä Walleyn asiakaspalvelusta. Huomaathan, että omaehtoinen luottokielto tai salatut osoitetiedot voivat johtaa kielteiseen luottopäätökseen. Luottopäätöksen toteuttaa maksupalvelun tuottaja Walley, eivätkä tiedot tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin. Henkilötietoja käytetään ainoastaan luoton myöntämiseen. Luottokustannukset ja luottoesimerkki löytyvät Walleyn ehdoista: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

OP Lasku sopii enintään 5000 euron arvoisten verkkokauppaostosten rahoittamiseen, ja tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden erämaksuun. Palvelu on turvallinen, eikä se sisällä piilokuluja. Maksutavan käyttö edellyttää yli 20 vuoden ikää, maksukykyä sekä suomalaisen pankin verkkopalvelutunnuksia. Luottopäätös perustuu maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Sen vuoksi käyttöönoton yhteydessä kysytään tulot ja velanhoitomenot sekä tarkastetaan luottotiedot. OP Lasku tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €, ja erissä maksaessa vuosikorko on 18,50%.

OP Tililuotto on joustava ja turvallinen maksutapa arjen isompiin hankintoihin, ja rahoitusta voi saada 7500 euroon saakka. Voit hakea OP Tililuottoa, jos olet vähintään 23-vuotias ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. OP Tililuoton luottopäätökset perustuvat maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. OP Tililuotto tarjoaa 30 päivän korottoman maksuajan jokaiselle ostokselle sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Luoton kuukausierään sisältyy laskutuspalkkio 5,00 euroa, ja erissä maksaessa nimelliskorko OP-prime + 9,50 %. Minimikuukausierä on 50 euroa. Ylimääräisiä lyhennyksiä mahdollista tehdä koska vain tai koko luotto on mahdollista maksaa kokonaan kerralla pois ilman lisäkuluja.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

PALAUTUKSET JA HYVITYKSET

Silmäterveys.fi tarjoaa 14 vuorokauden palautusoikeuden käyttämättömille myyntikuntoisille tuotteille, joista on tehty palautusilmoitus verkkokaupalle. 

Palautusoikeus ei koske sinetöidyissä pakkauksissa toimitettuja lääkinnällisiä laitteita, joiden sinetti on rikki. Jos lääkinnällisen laitteen sinetti on ehjä, kuluttaja voi purkaa tilauksen ja kaupan neljäntoista (14) päivän kuluessa (tai muun pakottavan lain määräämän ajan kuluessa) siitä, kun hän vastaanotti tuotteen. Tilaus ja kauppa puretaan ilmoittamalla asiasta Silmäterveys.fi verkkokauppaan sähköisesti osoitteeseen: info@silmaterveys.fi. Kuluttaja saa ilmoituksen jälkeen palautusohjeet.

Palautusilmoituksesta tulee käydä ilmi tilausnumero, palautettava tuote, palautuksen syy ja tilaajan tiedot.

Kuluttaja maksaa palauttamiskustannukset.

Palautettava tuote tulee palauttaa Silmänterveys.fi verkkokaupalle kohtuullisessa ajassa ja viimeistään neljässätoista (14) päivässä purkamisilmoituksen toimittamisesta asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaisesti.

Palautettavan tuotteen on oltava ehjä, myyntikuntoinen eikä sinettiä saa rikkoa ja kuluttajan on säilytettävä tuotteen lähettämisestä dokumentti.

Silmänterveys.fi palauttaa kuluttajalle tilauksen määrittelemän rahamäärän, kun tuote palautuu Silmänterveys.fi verkkokaupalle vahingoittumattomana. Silmäterveys.fi palauttaa maksun tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla.

KOULUTUS JA TUOTETUKI

Tuotetukea saa Silmänterveys.fi asiakaspalvelusta puhelimitse numerosta 040 500 4593 arkisin ma-pe klo 8-16 tai sähköpostitse info@silmäterveys.fi.

TUOTETAKUU

iCare HOME2 -silmänpainemittarilla on kahden vuoden takuu. Kertakäyttöantureilla on valmistusvirhetakuu käyttöikänsä ajan. Kertakäyttöantureiden pakkauksessa lukee niiden viimeinen käyttöpäivä. Anturipesällä on valmistusvirhetakuu.

VALVOVA VIRANOMAINEN

Valvova viranomainen on Valvira, Mannerheimintie 103 B, 00280 Helsinki, puh. 029 5209111, kirjaamo@valvira.fi